۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۵۸۰۶۹۱
با حکم حجت الاسلام حاج صادقی؛

فرمانده جدید تیپ ۸۳ امام صادق معرفی شد | مسؤولیت جدید حجت الاسلام طیبی فر در معاونت امور روحانیون سپاه پاسداران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در حکمی حجت الاسلام معتمد را به سمت فرماندهی جدید تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع) منصوب کرد.
حجت الاسلام عزت الله معتمد حجت الاسلام عزت الله معتمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پس از پایان کار حجت الاسلام حسین طیبی فر در سمت فرماندهی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع)، حجت الاسلام عزت الله معتمد به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید تیپ 83 که امروز در قم برگزار شد، ضمن معرفی حجت الاسلام معتمد به عنوان فرمانده جدید تیپ83 امام جعفر صادق(ع) از زحمات شش ساله حجت الاسلام طیبی فر در طول دوره مسئولیت تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدام های انجام شده در زمان مسئولیت خود، آموزش نظامی به طلاب سراسر کشور، تعامل سازنده با حوزه علمیه، راه اندازی بسیج اساتید و راه اندازی گردان سایبری را از مهمترین فعالیت های این یگان در سال های اخیر عنوان کرد.

حجت الاسلام معتمد نیز اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با هوشمندی و درک صحیح شرایط انقلاب اسلامی و عمل و اقدام بموقع و انقلابی، فرصت ها و ظرفیت هایی برای نظام، انقلاب، ولایت و رهبری جبهه حق و مراجع عظام تقلید و حوزه های مقدس علمیه، خلق و فراهم کنیم.

همچنین حجت الاسلام علی‌محمد رفیعی مسؤول روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) در گفت‌وگو با رسا با اشاره به فعالیت های قبل حجت الاسلام معتمد یادآور شد: ایشان پیش از این مسؤولیت پژوهشگاه امام صادق(ع) را برعهده داشتند؛ البته پیش از دوره حجت الاسلام طیبی فر هم آقای معتمد فرمانده تیپ بودند.

گفتنی است، حجت الاسلام طیبی فر بعد از فعالیت نزدیک به شش ساله در تیپ امام صادق(ع) با حکم حجت الاسلام حاج صادقی به سمت معاونت امور روحانیون در کل سپاه منصوب شد./۱۳۳۰/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات